یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی؛

میز خدمت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی با هدف تسهیل خدمت رسانی راه اندازی شد

میز خدمت تبریز

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گفت: میز خدمت با هدف تسریع در پیشبرد برنامه ها و بهتر شدن فرایندها جهت رضایت هر چه بیشتر دانشجویان در حوزه معاونت راه اندازی شده است.

به گزارش مفدا تبریز،  میز خدمت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی با حضور مسئولین حوزه با هدف تسهیل خدمت رسانی برای مراجعین در ورودی اصلی معاونت راه اندازی شد . 

دکتر محمد آقازاده، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در حاشیه گشایش رسمی میز خدمت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: میز خدمت این امکان را در دستگاه ها فراهم می کند که مشتریان بدون مراجعه حضوری به سازمان ها و دستگاهای اداری امور خود را پیگیری کنند. 

وی ادامه داد : با توجه به اینکه اصلی ترین ارباب رجوع حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دانشجویان می باشند، لذا باید تمام تلاش خود را در راستای تسهیل خدمات رسانی به آنان به کار بندیم.
 
آقازاده تصریح کرد: با راه اندازی میز خدمت در دستگاه ها، ارباب رجوع به جای مراجعه حضوری چندین باره به سازمان و رفت و آمد بین اتاق های مسئولان و کارشناسان برای پیشبرد کارها، برنامه های خود را سریع تر پیش می برند و گرفتار امور اداری و بروکراسی و مراجعه به دبیرخانه دستگاه ها و پاراف کردن نامه ها نمی شوند. همچنین مقرر است دانشجویان و مراجعین از این پس به باجه میز خدمت مراجعه کرده و درخواست خود را برای ادامه فرآیند ها در سیستم الکترونیکی تحویل دهند.  
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در ادامه ضمن بررسی موارد مربوط به میز خدمت و ضمن ابراز رضایت از اینکه میز خدمت معاونت در مسیر درستی حرکت می کند، از مسئولان درخواست کرد تا برای هر چه بهتر شدن فرآیند ها و تسریع امور با مسئولان و کارشناسان حوزه جلساتی برگزار و نواقص را هرچه سریع تر رفع کنند.

همچنین سرکار خانم رقیه قنبری به عنوان مسئول میز خدمت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.