سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

کسب عنوان روابط عمومی برتر کشوری در کمپین فشار خون

نیشابور

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، روابط عمومی برتر حوزه سلامت در کمپین فشار خون شد.

به گزارش مفدا نیشابور، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، روابط عمومی برتر حوزه سلامت در کمپین فشار خون شد.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده "منصور نعیم آبادی" با اعلام این خبر گفت: در جشنواره روابط عمومی های برتر حوزه سلامت که به صورت همزمان با پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار شد، در بخش رقابتی سلامت، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در بسیج ملی کنترل فشار خون شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را استانداردسازی و حرفه ای گرایی و ارزیابی روابط عمومی دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور دانست و خاطر نشان کرد: یکی از رموز مدیریت بهینه اطلاع رسانی، تمیز بین فعالیت های استاندارد و حرفه ای با فعالیت های معمولی و آماتور است. این رویکرد در روابط عمومی، بخشی از فرایند استراتژیک و راهبردی به شمار می رود؛ زیرا هر فعالیتی نهایتا به ارزیابی منجر می شود و ارزیابی اثربخشی و موفقیت هر بخش و یا کل فعالیت های روابط عمومی، این امکان را به دست می دهد تا با اصلاح روش، بهره گیری از تجارب گذشته و اتخاذ ابزار و شیوه های جدید، زمینه بهبود، کارآمدی و ارتقای عملکرد سیستم اطلاع رسانی فراهم شود.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده ادامه داد: با عنایت به برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۸ مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که یکی از فعالیت های آن برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر حوزه سلامت می باشد، روابط عمومی دانشده ها و دانشگاههای علوم پزشکی در پنج شاخص تخصصی شامل برنامه ریزی ارتباطی و پیوست های ارتباطی، ارتباطات الکترونیک و مجازی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات فرهنگی و انتشارات، تبلیغات و شاخص های مربوطه شامل طراحی لوگوی مناسب، طراحی پوستر، تولید و انتشار عکس نوشته، گزارش تصویری، ساخت فیلم کوتاه، موشن گرافی، اینفوگرافی، انیمیشن و تبلیغات محیطی موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در کمپین فشار خون در کشور شد.

وی در ادامه نصب هجده بیلبورد تبلیغاتی در نقاط مختلف، ارسال پیامک حساس سازی قبل از پویش به ۵۰ هزار نفر از شهروندان نیشابوری، ارسال پیامک شروع بسیج ملی کنترل فشارخون به ۹۸ هزار شهروند، برگزاری نشست های خبری با حضور اکثریت خبرنگاران، هماهنگی با صدا و سیمای استان خراسان رضوی جهت معرفی و مصاحبه با رییس دانشکده، پخش زیرنویس تلویزیونی با محور آگاهی بخشی به مردم جهت مشارکت در این پویش، تهیه موشن گرافی، ارسال بیش از چهارصد پست در فضای مجازی، تهیه ۱۰ کلیپ در خصوص مصاحبه با مسئولان عالی رتبه نیشابور، متنفذین و هنرمندان جهت دعوت از مردم به اندازه گیری فشارخون، مصاحبه با بیماران مبتلا به فشار خون و پخش این کلیپ ها در فضاهای مجازی را از اقدامات رسانه ای صورت گرفته در اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون در نیشابوردانست و از تیم معاونت بهداشت دکتر عصمت تقی آبادی، آقای جواد مسیح آبادی، آقای رضا پارسا و همکاران روابط عمومی دانشکده در اجرای برنامه های مذکورتشکر و قدردانی کرد.


مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشکده در پایان  این شکوفایی و موفقیت  را حاصل کارگروهی دانست و یادآور شد: فلسفه کار تیمی حمایت و پشتیبانی یکدیگر برای رسیدن به یک هدف مشترک است.
در پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی سخنرانانی از کشورهای کلمبیا، بلغارستان، ترکیه و ایران با موضوعاتی چون جنگ رسانه ای و مسئولیت روابط عمومی، ماهیت، مبانی و نظریه ها به ایراد سخن پرداختند و از برترین های روابط عمومی های حوزه سلامت کشور تجلیل شد.
این مراسم با حضور دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، دکتر پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، دکتر جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر سفیدی دبیر کل پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و پروفسور ساروخانی و سایر اساتید حوزه روابط عمومی کشور و حوزه سلامت برگزار و از روابط عمومی های برتر حوزه سلامت تقدیر شد.
پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و جشنواره روابط عمومی های برتر حوزه سلامت، چهاردهم آبان در سالن همایش های تلاش تهران برگزار شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.