شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

رسالت روابط عمومی اطلاع رسانی مثبت و نقد سازنده در راستای بهبود خدمات است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اطلاع رسانی مثبت و گسترش نقد سازنده در راستای بهبود خدمات را از مهمترین رسالت های روابط عمومی عنوان کرد.

به گزارش  مفدا، دکتر شاپور بدیعی در دیدار با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تا کنون اقدامات مهم و موثری در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی صورت گرفته است که از جمله آن می توان به بیمارستان قائم(عج) اشاره کرد گفت: بیمارستان قائم(عج) به دلیل مرکز ارجاع بیماران مغز و اعصاب همواره با مشکل روبرو بود و در برخی مواقع بیماران در راهروها بستری می شدند و این در حالی است که در حال حاضر با ایجاد اورژانس متمرکز در این مرکز علاوه بر بهبود ارائه خدمت دیگر شاهد بستری شدن بیماران در راهروها نیستیم.

وی، توسعه خدمات در حوزه مرکز حوادث و فوریت های پزشکی، توسعه تخت های بیمارستانی، راه اندازی بیمارستان امام رضا(ع) شماره ۲، توسعه خدمات تخصصی در شهرستان های استان و توسعه تخت های بیمارستانی را از دیگر اقدامات موثر در راستای ارائه خدمات برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی می تواند با اطلاع رسانی در حوزه خدمات صورت گرفته، ضمن معرفی خدمات انجام شده، روحیه امید را نیز در جامعه تقویت نمود.

دکتر خوبان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از حضور معاون درمان و مدیران این مجموعه در این مدیریت،افزایش تعامل با رسانه های گروهی و صدا و سیما مرکز استان، افزایش طرح های تحقیقاتی و پژوهشی، افکار سنجی و نظر سنجی، راه اندازی استودیو خبری در راستای فرهنگ سازی سلامت، گسترش فعالیت در فضای مجازی، افزایش اطلاعات بهداشتی و درمانی را از جمله برنامه های این مدیریت عنوان کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.