سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

این ورزش‌ها را می‌توانید در خوابگاه انجام دهید( بخش اول)

ورزش خوابگاهی

در سال جدید تحصیلی تنها سرتان نیست که شلوغ می‌شود، اگر هم اتاقی داشته باشید اتاقتان هم شلوغ می‌شود! چه از زندگی خوابگاهی لذت ببرید چه نبرید دلیل نمی‌شود که ورزش را کنار بگذارید.

به گزارش مفدا، در واقع با وجود استرسی که ممکن است به خاطر درس‌ها داشته باشید و پر مشغله شدن‌تان ورزش از هر زمان دیگری برایتان واجب‌تر است. تنها ۳۰ دقیقه ورزش با سرعت متوسط ( مانند پیاده روی سریع ) می‌تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد، سلامت روانی‌تان را تقویت کند، و حتی کمکتان کند امتحان‌هایتان را پاس کنید!

علاوه بر اینکه می‌توانید هر روز بدوید، می‌توانید حرکات ورزشی را هم در فضای کوچک اتاق خود در خوابگاه انجام دهید.

هر حرکت را در ۳۰ ثانیه کامل کنید و ۱۰ ثانیه بین حرکت‌ها استراحت کنید. در پایان هر ۸ حرکت به مدت ۲ تا ۳ دقیقه استراحت کنید. این می‌شود ۱ دور. ۳ تا ۵ مرتبه این ۱ دور را تکرار کنید.

۱-High Knees

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.