یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

نارضایتی دانشجویان از وضعیت سرویس دهی و واحد حمل و نقل

جلسه

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با مراجعه به مدیریت امور دانشجویی، نسبت به وضعیت واحد نقلیه ی دانشگاه اعتراض نمودند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  با مراجعه به مدیریت امور دانشجویی، نسبت به وضعیت واحد نقلیه ی دانشگاه اعتراض نمودند.

به گزارش مفدا یاسوج؛ وحید محمد حسینی مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پی این اعتراض دانشجویان جلسه ای فوری با مسئول نقلیه و پیمانکار و راننده های اتوبوس و مینی بوس  برگزار نمود و نکات لازم را مطرح و با آنها اتمام حجت کرد.

محمدحسینی گفت: رانندگان موظف اند جهت انجام امور سرویس دهی بموقع، به بهترین نحو در خدمت دانشجویان باشند و در انجام وظیفه هیچ گونه کوتاهی  ننمایند و به بندهای قراردادشان پایبند باشند.

وی تاکید کرد: هیچ راننده ای حق ندارد به غیر از سرویس دهی دانشجویان، در مدارس و جاهای دیگر در وقت قرار داد با این دانشگاه کار کند زیرا باعث اتلاف وقت دانشجویان می شود و چنانچه این موضوع تکرار گردد با فرد متخلف برخورد قانونی شده و حتی فسق  قرارداد خواهیم نمود.

مدیر امور دانشجویی در این جلسه، از مسئول نقلیه به خاطر ندادن گزارش کار و کم کاری رانندگان دانشگاه در ایاب و ذهاب دانشجویان گلایه داشت.

ابوذر ارجمند، مسئول شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به عنوان نماینده ی دانشجویان در این جلسه حضور داشت،  به موقع نیامدن رانندگان جهت جابجایی دانشجویان و هم چنین برخورد نامناسب برخی رانندگان به شدت اعتراض نمود.

وی ضمن ابراز نارضایتی از جایگزین کردن بعضی از راننده ها برای دانشجویان گفت: راننده باید مورد تایید معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه وشناخته باشد تا خدای نکرده شاهد نارضایتی نباشیم.

ارجمند در پایان ابراز کرد : مااز زحمات شبانه روزی معاونت فرهنگی ودانشجویی واقعا تشکر وقدردانی نموده ،ولی دانشجویان از مطالبات برحق خود دست نمی کشند ،امایادآوری می کنم مطالبات ما همواره در حال گسترش وتعمیق هست وبا بینش استوارتری پیگیر خواهیم بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.