دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

در مراسم دیدار نوروزی اعلام شد؛

افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی از اهداف اداره رفاه کارکنان دانشگاه علوم بهزیستی در سال جدید است

دانشگاه علوم بهزیستی

مدیر امور رفاهی کارکنان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مراسم دیدار نوروزی رئیس و هیات رئیسه دانشگاه با کارکنان و اعضای هیات علمی، گفت: افزایش کمی و کیفی خدمات رفاهی از اهداف اداره رفاه کارکنان دانشگاه علوم بهزیستی است.

به گزارش مفدا علوم بهزیستی و توانبخشی،  " امیر انصاری " در گفت وگو با خبرنگارمفدا در این باره افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران در بخش رفاه کارکنان، امسال موفق شدیم که بدون افزایش هزینه، کیفیت خدمات برای متقاضیان سفر به مشهد مقدس را افزایش بدهیم، بطوری که با هزینه سال گذشته که برای اقامت همکاران در مشهد مقدس صرف می شد، خدمات اقامتی در هتل پنج ستاره هما (۱) در مشهد مقدس از ۲۴ فروردین ماه جاری و با تسهیلات ویژه فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رفاهی در مشهد مقدس (سه شب اقامت با صبحانه و شام بصورت بوفه) برای تمامی کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی و اعضای هیات علمی ارائه می شود، ادامه داد: علاوه بر تغییر محل اقامت به یک هتل درجه یک، این امکان نیز برای همکاران فراهم شده است که درصورت تمایل، بتوانند هزینه خود را بصورت اقساط سه ماهه پرداخت کنند، ضمن آنکه امسال این امکان برای همکاران وجود دارد که با استفاده دو نفر از خدمات اقامتی، هزینه نیز به ازای همان دو نفر محاسبه شود.

انصاری اظهارداشت: با انعقاد قرارداد با هتل سه ستاره جهان نمای شیراز نیز همکاران از ۲۸ اسفند گذشته توانستند از امکانات این هتل برای حداکثر چهار نفر جهت سه شب اقامت با سه وعده غذا استفاده کنند، و این تسهیلات همچنان در طول سال جاری برقرار می باشد.

وی در باره محل اقامتی همکاران در شمال کشور (صلاح الدین کلا) نیز گفت: برنامه ساخت و ساز و افزایش واحدهای مناسب در محل صلاح الدین کلا پیش بینی شده تا بتوانیم واحدهای مناسب و در شان همکاران را در منطقه شمال کشور داشته باشیم و با توجه به اینکه نقشه جامع آن تهیه شده است، امیدواریم برای بهار سال آینده (سال ۹۹) این واحدها آماده بهره برداری همکاران باشد.

مدیر اداره رفاه کارکنان دانشگاه علوم بهزیستی همچنین " پایش سلامت کارکنان دانشگاه " را از برنامه های سال جدید اعلام کرد و گفت: با اجرای این برنامه، پیشگیری از بیماری ها، غربالگری و درمان کارکنان با تشکیل شناسنامه الکترونیکی سلامت برای هریک از کارکنان امکانپذیر می شود، و با یک برنامه منظم و گسترده، وضعیت سلامتی همکاران قابل پیگیری و حمایت خواهد شد.

انصاری درخصوص برنامه های ورزشی کارکنان نیز اظهارداشت: در اواخر سال گذشته کمیته های ورزشی را تشکیل داده و دبیران کمیته ها با نظرسنجی اعضای تیم ها، انتخاب شدند و در نظر داریم تا حمایت بیشتر از برخی رشته ها و تیم ها که تاکنون نسبت به آنها کمتر توجه شده، مانند تیم های کارکنان خانم دانشگاه را در اهداف این بخش داشته باشیم.

وی افزود: امسال نمایندگی سازمانی کرمان موتور برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه را نیز در محل دانشگاه راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم با انجام بخشی از کارهای اداری و مالی متقاضیان محصولات کرمان موتور، به افزایش بهره وری همکاران در دانشگاه کمک کنیم.

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.