یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

مقررات فنی هشتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی اعلام شد

فوتسال خزرآباد

از سوی اداره ورزشهای قهرمانی وزارت بهداشت، مقررات فنی هشتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی کشور یادواره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام شد.

به گزارش مفدا،  هشتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی کشور یادواره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی  طی روزهای ۳۰ تیر تا ۸ مرداد ماه امسال در خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

۱- مسابقات براساس آخرین  قوانین ومقرارت کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

۲- تعداد اعضای هرتیم حداکثر ۱۵ نفر شامل (۱۲ ورزشکار، یک مربی، یک سرپرست ویک نفر همراه) می باشد. (در صورتیکه ID کارت صادر شده برای شخص همراه عنوان کمک مربی را داشته باشد، با ارائه مدرک مربیگری حق نشستن روی نیمکت را دارد).

۳- دانشگاه‌ها می‌توانند از اعضای تیم فوتسال شرکت کننده در این دوره از مسابقات فقط دو نفر را در تیم فوتبال اعزامی به مسابقات فوتبال تک رشته‌ای در سال ۱۴۰۱ استفاده نمایند.

۴- لباس ورزشکاران باید متحدالشکل بوده وشامل شورت و پیراهن(دو دست به رنگ تیره و روشن)، کفش فوتسال، قلم بند و جوراب ساق بلند باشد. (دانشگاه‌ها علاوه بر پیراهن و شورت ورزشی دارای شماره باید برای بازیکنان ذخیره کاور یکرنگ با همان شماره پیراهن داشته باشند).

۵- مربی و سرپرست تیم نمی توانند به عنوان بازیکن در مسابقات شرکت نمایند و ایشان موظف به حضور و همراهی تیم خود در طول برگزاری مسابقات می‌باشند.

۶- سرپرست تیم باید حتماً از پرسنل دانشگاه باشد ضمناً مسئولیت ثبت اخطار و کارت قرمز و پیگیری آن بر عهده سرپرست و مربی تیم می باشد .

۷- مربی و کمک مربی تیم باید دارای کارت مربیگری بوده و اصل کارت را در زمان برگزاری مسابقات همراه داشته باشند. بدیهی است موضوع استفاده از کمک مربی مختص تیم هایی است که همراه آنان کمک مربی می‌باشد .

۸- مسابقات دردو وقت ۲۰ دقیقه‌ای رونده با یک تایم‌اوت استراحت ۱ دقیقه‌ای در هر نیمه و ۵ دقیقه استراحت بین دو نیمه برگزار می شود.ضمنا" فقط یک دقیقه پایانی هر نیمه به صورت فعال می‌باشد.

۹- تیم ها بایستی نیم ساعت قبل از شروع بازی در محل سالن مسابقه حضور داشته باشند و در صورت عدم حضور در زمان شروع مسابقه.نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم مقابل با احتساب گل‌ها اعلام خواهد شد.

۱۰- کلیه بازی‌ها از شروع مرحله حذفی تا پایان مسابقات (به جز فینال) بدون وقت اضافه برگزار خواهد شد و تیم برنده مستقیما با ضربات پنالتی مشخص می‌گردد.

۱۱- صعودتیم ها در مرحله  گروهی (مقدماتی) به ترتیب براساس : امتیاز بیشتر ،  نتیجه بازی رودررو ،  تفاضل گل بیشتر ، گل زده بیشتر ، کارت زرد و قرمز کمتر و در نهایت توسط قرعه مشخص خواهد شد.

۱۲- بازیکن( ۲ ) اخطاره در یک مسابقه از ادامه همان مسابقه ومسابقه بعد محروم می‌باشد(مشروط بر آنکه گزارش نداشته باشد ).

تبصره۱: ضمنا بازیکنی که در ۲ مسابقه ۲ کارت زرد دریافت نماید نیز از شرکت در مسابقه بعدی محروم می‌گردد.

تبصره ۲: کارت های دریافتی زرد و قرمز بازیکنان خاطی تا پایان این دوره از مسابقات بخشیده نخواهد شد.

۱۳- جلسه هماهنگی سرپرستان و مربیان تیم ها راس ساعت ۲۱ روز ورود تیم ها(پنجشنبه ۳۰ تیرماه) در محل برگزاری مسابقات تشکیل و مسابقات از ساعت ۱۰ صبح روز (جمعه ۳۱ تیر) آغاز خواهد شد، حضور سرپرستان و مربیان در جلسه مذکور الزامی است.

 ۱۴- هر گونه اعتراض می‌بایست به صورت کتبی و حداکثر تا دو ساعت بعد از اتمام بازی با ضمیمه نمودن مبلغ  سه میلیون ریال به همراه مستندات مربوطه، توسط سرپرست تیم به رئیس ، دبیر یا نماینده انجمن ارائه گردد.

۱۵- سرپرستان تیم ها می بایست در هر مسابقه کارت دانشجویی وکارت ملی بازیکنان خود را به همراه ID کارت شرکت درمسابقات وکارت بیمه ورزشی نزد خود داشته باشند تا در صورت لزوم ارائه نمایند.

۱۶- در صورت برگزاری مسابقات در دوره بعد ( بهمن ماه ۱۴۰۱ ) با حضور کلیه ی دانشگاه ها ، تیم های اول تا شانزدهم بعنوان سید های ۱ گروه های ۱۶ گانه در نظر گرفته خواهد شد و در صورتی که مقرر گردد مسابقات با حضور ۳۲ تیم برگزار شود تیم های اول تا هشتم ( درصورت کسب سهمیه از مناطق ۱۰ گانه) بعنوان سید های ۱ گروه های ۸ گانه در نظر گرفته خواهند شد .

۱۷- در صورت برگزاری مسابقات انتخابی درون مناطق جهت حضور در دوره بعد (بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ) ، تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان و احتمالا"تیم‌ سوم و یا تیم چهارم این دوره از مسابقات از شرکت در مسابقات انتخابی معاف خواهند بود.

۱۸- به تیم ها ی اول تا سوم کاپ قهرمانی و به نفرات تیم های اول تا سوم مدال، حکم قهرمانی و جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

۱۹- در کلیه موارد پیش بینی نشده کمیته فنی و انضباطی که با حضور  سرپرست کل مسابقات، اعضای کمیته فنی، سرپرست فنی، نماینده فدراسیون، مسئول داوران و دو نفر  نماینده از سرپرستان تیم ها تشکیل می‌گردد تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.)در صورتی که تصمیم گیری در خصوص یکی از تیم هایی باشد که سرپرست آن تیم در کمیته فنی و انضباطی عضویت داشته باشد، یک نفر دیگر از سرپرستان به کمیته دعوت خواهد شد.

sendComment

    commentHint
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.